Καλώς ήλθατε στο

Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Με-Μηχανές (ΑΜΑ) του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Καλώς ήλθατε στο

Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Με-Μηχανές (ΑΜΑ) του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Καλώς ήλθατε στο

Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Με-Μηχανές (ΑΜΑ) του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Καλώς ήλθατε στο

Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Με-Μηχανές (ΑΜΑ) του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Πεδίο ενδιαφερόντων του εργαστηρίου:
Μηχανές, υλοποιημένες είτε σε υλικό είτε σε λογισμικό, με τις οποίες αλληλεπιδρά ο άνθρωπος αυξάνονται συνεχώς τόσο σε πλήθος όσο και σε πολυπλοκότητα· για παράδειγμα, οι προαναφερθείσες μηχανές περιλαμβάνουν συσκευές επικοινωνίας, υπολογιστές, ρομπότ, λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, κ.α. Το εργαστήριο αποσκοπεί στη μελέτη, ανάλυση και σχεδίαση υλικού και λογισμικού που να επιτρέπει την απρόσκοπτη συνεργασία ανθρώπων με μηχανές.
Στόχοι

Kαινοτομία

Η λειτουργία μηχανών σε «φυσικό» περιβάλλον τυπικά υποστηρίζεται από αριθμητικά μοντέλα. Ωστόσο, όπου εμπλέκεται ο άνθρωπος μπορεί να υπεισέλθουν μη-αριθμητικά δεδομένα…

Εφευρετικότητα

Προσανατολισμός σε ανάπτυξη ποικίλων μηχανών που αλληλεπιδρούν με ανθρώπους σε εφαρμογές εκπαίδευσης, γεωργίας ακριβείας, περιπολίας στο φυσικό περιβάλλον κ.α.

Επιχειρηματικότητα

Προσανατολισμός σε μετατροπή εργαστηριακών μας πρωτότυπων σε εμπορικά προϊόντα.

Θεόδωρος Παχίδης

Ειδικότητα : Ρομποτική και Τεχνολογία Λογισμικού

Μιχαήλ Μανιός

Τεχνικό Προσωπικό
Homepage

Διάλεξη: Design of pedagogical assistant robots in a Cyber-physical framework: Challenges and perspectives.

Dr. Maya Dimitrova. Τίτλος Διάλεξης: Design of pedagogical assistant robots in a Cyber-physical framework: Challenges and perspectives. 2017 Απρίλιος 24 – 28, επίσκεψη “Erasmus+”     Από την Διάλεξη Από το γεύμα εργασίας  

Dr. Maya Dimitrova. Τίτλος Διάλεξης: Design of pedagogical assistant robots in a Cyber-physical framework: Challenges and perspectives. 2017 Απρίλιος 24 – 28, επίσκεψη “Erasmus+”     Από την Διάλεξη Από το γεύμα εργασίας  

0
Read More

Interactive social robots in special education – ICCE 2017, Berlin, Germany

A. Amanatiadis, V.G. Kaburlasos, Ch. Dardani, S.A. Chatzichristofis, “Interactive social robots in special education”, Proceedings of the 2017 IEEE 7th International Conference on Consumer Electronics – Berlin (ICCE-Berlin), Berlin, Germany, 3-6 September 2017, pp. 210-213.

0
Read More

Δείτε περισσότερα από τους συγγραφείς:


On Constructing Distance and Similarity Measures based on Fuzzy Implications – Handbook of Fuzzy Sets Comparison – Theory, Algorithms and Applications, GCSR vol. 6

A.G. Hatzimichailidis, G.A. Papakostas, V.G. Kaburlasos, On Constructing Distance and Similarity Measures based on Fuzzy Implications. In: Handbook of Fuzzy Sets Comparison – Theory, Algorithms and Applications, George A. Papakostas, Anestis G. Hatzimichailidis, Vassilis G. Kaburlasos (eds.), GCSR vol. 6, pp. 1-21, 2016.

0
Read More

Δείτε περισσότερα από τους συγγραφείς:


On Constructing Distance and Similarity Measures based on Fuzzy Implications – Handbook of Fuzzy Sets Comparison – Theory, Algorithms and Applications, GCSR vol. 6

A.G. Hatzimichailidis, G.A. Papakostas, V.G. Kaburlasos, On Constructing Distance and Similarity Measures based on Fuzzy Implications. In: Handbook of Fuzzy Sets Comparison – Theory, Algorithms and Applications, George A. Papakostas, Anestis G. Hatzimichailidis, Vassilis G. Kaburlasos (eds.), GCSR vol. 6, pp. 1-21, 2016.

0
Read More

Δείτε περισσότερα από τους συγγραφείς:


Toward a Synergy of a Lattice Implication Algebra with Fuzzy Lattice Reasoning – A Lattice Computing Approach – Handbook of Fuzzy Sets Comparison – Theory, Algorithms and Applications, GCSR vol. 6

Y. Liu, V.G. Kaburlasos, A.G. Hatzimichailidis, Y. Xu, Toward a Synergy of a Lattice Implication Algebra with Fuzzy Lattice Reasoning – A Lattice Computing Approach. In: Handbook of Fuzzy Sets Comparison – Theory, Algorithms and Applications, George A. Papakostas, Anestis G. Hatzimichailidis, Vassilis G. Kaburlasos (eds.), GCSR vol. 6, pp. 23-42, 2016.

0
Read More

Δείτε περισσότερα από τους συγγραφείς: