Καλώς ήλθατε στο

Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Με-Μηχανές (ΑΜΑ) του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Καλώς ήλθατε στο

Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Με-Μηχανές (ΑΜΑ) του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Καλώς ήλθατε στο

Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Με-Μηχανές (ΑΜΑ) του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Καλώς ήλθατε στο

Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Με-Μηχανές (ΑΜΑ) του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Πεδίο ενδιαφερόντων του εργαστηρίου:
Μηχανές, υλοποιημένες είτε σε υλικό είτε σε λογισμικό, με τις οποίες αλληλεπιδρά ο άνθρωπος αυξάνονται συνεχώς τόσο σε πλήθος όσο και σε πολυπλοκότητα· για παράδειγμα, οι προαναφερθείσες μηχανές περιλαμβάνουν συσκευές επικοινωνίας, υπολογιστές, ρομπότ, λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, κ.α. Το εργαστήριο αποσκοπεί στη μελέτη, ανάλυση και σχεδίαση υλικού και λογισμικού που να επιτρέπει την απρόσκοπτη συνεργασία ανθρώπων με μηχανές.
Στόχοι

Kαινοτομία

Η λειτουργία μηχανών σε «φυσικό» περιβάλλον τυπικά υποστηρίζεται από αριθμητικά μοντέλα. Ωστόσο, όπου εμπλέκεται ο άνθρωπος μπορεί να υπεισέλθουν μη-αριθμητικά δεδομένα…

Εφευρετικότητα

Προσανατολισμός σε ανάπτυξη ποικίλων μηχανών που αλληλεπιδρούν με ανθρώπους σε εφαρμογές εκπαίδευσης, γεωργίας ακριβείας, περιπολίας στο φυσικό περιβάλλον κ.α.

Επιχειρηματικότητα

Προσανατολισμός σε μετατροπή εργαστηριακών μας πρωτότυπων σε εμπορικά προϊόντα.

Θεόδωρος Παχίδης

Ειδικότητα : Ρομποτική και Τεχνολογία Λογισμικού

Μιχαήλ Μανιός

Τεχνικό Προσωπικό
Homepage

Integrating Robotics in Education and Vice Versa; Shifting from Blackboard to Keyboard – International Journal of Mechanics and Control 2019, Vol. 20, No. 01

T. Pachidis, E. Vrochidou, C.I. Papadopoulou, V.G. Kaburlasos, S. Kostova, M. Bonković and V. Papić, “Integrating Robotics in Education and Vice Versa; Shifting from Blackboard to Keyboard”, International Journal of Mechanics and Control, ISSN: 1590-8844, Vol. 20, No. 01, June 2019, pp. 53-69.

0
Read More

Δείτε περισσότερα από τους συγγραφείς:


Παρουσίαση Κατασκευαστικών Δημιουργιών Ρομποτικής, Ελευθερούπολη, 22 Μαΐου 2019

Συνεργατικό Σεμινάριο με θέμα «Παρουσίαση Κατασκευαστικών Δημιουργιών Ρομποτικής». Το συγκεκριμένο Σεμινάριο πραγματοποιήθηκε όπως παρακάτω: Gallery   Συνεργατικό Σεμινάριο με θέμα «Παρουσίαση Κατασκευαστικών Δημιουργιών Ρομποτικής». Το συγκεκριμένο Σεμινάριο πραγματοποιήθηκε όπως παρακάτω: Gallery  
0
Read More

Συνέντευξη καθηγητή Καμπουρλάζου Βασίλη στο ραδιοφωνικό σταθμό Πρακτορείο 104,9 FM

Στις 13 Μαΐου 2019, ο Διευθυντής του εργαστηρίου ΑΜΑ παραχώρησε συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, με θέμα τα έργα του εργαστηρίου. Πατήστε εδώ για να ακούσετε το ηχητικό απόσπασμα. Στις 13 Μαΐου 2019, ο Διευθυντής του εργαστηρίου ΑΜΑ παραχώρησε συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, με θέμα τα έργα του εργαστηρίου. Πατήστε εδώ για να ακούσετε το ηχητικό απόσπασμα.
0
Read More

Συνέντευξη καθηγητή Καμπουρλάζου Βασίλη στο ραδιοφωνικό σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος

Ο Διευθυντής του εργαστηρίου ΑΜΑ, καθηγητής Καμπουρλάζος Βασίλης παραχώρησε δύο συνεντεύξεις στο ραδιοφωνικό σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος 89,5 FM μιλώντας για "Τεχνητή Νοημοσύνη και Ανθρώπινο Σώμα" και παρουσιάζοντας τα ερευνητικά έργα του εργαστηρίου. Πατήστε εδώ για να ακούσετε το ηχητικό απόσπασμα της 02-05-2019. Πατήστε εδώ για να ακούσετε το ηχητικό απόσπασμα της 06-05-2019. Ο Διευθυντής του εργαστηρίου ΑΜΑ, καθηγητής Καμπουρλάζος Βασίλης παραχώρησε δύο συνεντεύξεις στο ραδιοφωνικό σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος 89,5 FM μιλώντας για "Τεχνητή Νοημοσύνη και Ανθρώπινο Σώμα" και παρουσιάζοντας τα ερευνητικά έργα του εργαστηρίου. Πατήστε εδώ για να ακούσετε το ηχητικό απόσπασμα της 02-05-2019. Πατήστε εδώ για να ακούσετε το ηχητικό απόσπασμα της 06-05-2019.
0
Read More

On measuring engagement level during child-robot interaction in education – RiE2019, Vienna, Austria

C. Lytridis, C. Bazinas, G. A. Papakostas, V. Kaburlasos, “On measuring engagement level during child-robot interaction in education”, Proceedings of the 10th International Conference on Robotics in Education (RiE), Vienna, Austria, 10-12 April 2019, pp. 3-13.

0
Read More

Δείτε περισσότερα από τους συγγραφείς: