Καλώς ήλθατε στο

Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Με-Μηχανές (ΑΜΑ) του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Καλώς ήλθατε στο

Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Με-Μηχανές (ΑΜΑ) του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Καλώς ήλθατε στο

Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Με-Μηχανές (ΑΜΑ) του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Καλώς ήλθατε στο

Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Με-Μηχανές (ΑΜΑ) του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Πεδίο ενδιαφερόντων του εργαστηρίου:
Μηχανές, υλοποιημένες είτε σε υλικό είτε σε λογισμικό, με τις οποίες αλληλεπιδρά ο άνθρωπος αυξάνονται συνεχώς τόσο σε πλήθος όσο και σε πολυπλοκότητα· για παράδειγμα, οι προαναφερθείσες μηχανές περιλαμβάνουν συσκευές επικοινωνίας, υπολογιστές, ρομπότ, λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, κ.α. Το εργαστήριο αποσκοπεί στη μελέτη, ανάλυση και σχεδίαση υλικού και λογισμικού που να επιτρέπει την απρόσκοπτη συνεργασία ανθρώπων με μηχανές.
Στόχοι

Kαινοτομία

Η λειτουργία μηχανών σε «φυσικό» περιβάλλον τυπικά υποστηρίζεται από αριθμητικά μοντέλα. Ωστόσο, όπου εμπλέκεται ο άνθρωπος μπορεί να υπεισέλθουν μη-αριθμητικά δεδομένα…

Εφευρετικότητα

Προσανατολισμός σε ανάπτυξη ποικίλων μηχανών που αλληλεπιδρούν με ανθρώπους σε εφαρμογές εκπαίδευσης, γεωργίας ακριβείας, περιπολίας στο φυσικό περιβάλλον κ.α.

Επιχειρηματικότητα

Προσανατολισμός σε μετατροπή εργαστηριακών μας πρωτότυπων σε εμπορικά προϊόντα.

Θεόδωρος Παχίδης

Ειδικότητα : Ρομποτική και Τεχνολογία Λογισμικού

Μιχαήλ Μανιός

Τεχνικό Προσωπικό
Homepage

Social Robots in Special Education: A Systematic Review – Electronics. 2021, 10 (12), 1398

G. A. Papakostas, G. K. Sidiropoulos, C. I. Papadopoulou, E. Vrochidou, V. G. Kaburlasos, M. T. Papadopoulou, V. Holeva, V.-A. Nikopoulou, N. Dalivigkas, “Social robots in special education: a systematic review”. Electronics. 2021, 10 (12), 1398; https://doi.org/10.3390/electronics10121398 (Special Issue on Recent Advances in Educational Robotics – Section “Artificial Intelligence”. Guest Editors: Savvas A. Chatzichristofis and Zinon Zinonos)

0
Read More

Development of educational scenarios for child-robot interaction: The case of learning disabilities – RIE 2021, Bratislava, Slovakia

E. Karageorgiou, E. Kourampa, A.-T. Papanikolaou, C. Lytridis, G. A. Papakostas, V. G. Kaburlasos, P. Kechayas, E. Avramidou, “Development of educational scenarios for child-robot interaction: The case of learning disabilities”, 12th International Conference on Robotics in Education (RiE), Bratislava, Slovakia, 28 – 30 April 2021.

0
Read More

Grape stem detection using regression convolutional neural networks – Computers and Electronics in Agriculture, vol. 186, p. 106220, 2021

Τ. Kalampokas, Ε. Vrochidou, G. A. Papakostas, T. Pachidis, and V. G. Kaburlasos, “Grape stem detection using regression convolutional neural networks,” Comput. Electron. Agric., vol. 186, p. 106220, Jul. 2021, doi: 10.1016/j.compag.2021.106220.

0
Read More

Δείτε περισσότερα από τους συγγραφείς:


Brain Signals Classification Based on Fuzzy Lattice Reasoning – Mathematics 2021, 9, 1063

Vrochidou, E.; Lytridis, C.; Bazinas, C.; Papakostas, G.A.; Wagatsuma, H.; Kaburlasos, V.G. Brain Signals Classification Based on Fuzzy Lattice Reasoning. Mathematics 2021, 9, 1063. https://doi.org/10.3390/math9091063

0
Read More

Δείτε περισσότερα από τους συγγραφείς:


The effects of a robot-assisted intervention for children with autism spectrum disorder on affect recognition and theory of mind – INSAR 2021, Boston, MA, USA

V. Holeva, P. Kechayas, V.A. Nikopoulou, M. Kerasidou, M. Papadopoulou, A.C. Bazinas, C. Lytridis, V.G. Kaburlasos, A. Evangeliou, “The effects of a robot-assisted intervention for children with autism spectrum disorder on affect recognition and theory of mind”, Proceedings of the International Society for Autism Research (INSAR) 2021 Annual Meeting, May 5-8, Boston, MA, USA, poster ID – 37057.

0
Read More